
Les denne utrolige artikkelen og print den ut og vis til dine venner og kjente. Vi snakker ofte om hvorfor Netverks Markedsføring er den ærligste formen for reklame.
En venn forteller en venn i motsetning til tradisjonell markedsføring hvor det betales en modell for å reklamere for et produkt de i 99% av tilfellene ikke engang bruker selv.
Du har sikkert også hørt at et produkt som koster kr. 300,- ut til kunde koster ca. kr. 25,- å fremstille og at det er du som forbruker som må betale for alle de fordyrende mellomleddene som bruker millioner på markedsføring.
En artikkel kan fortelle at i 2007, brukte L'Oreal mer enn US 1.4 billion i USA alene på reklame.
Det flotte med Nu Skin er at de ikke bruker tradisjonell reklame, de rett og slett betaler vanlige mennesker som deg og meg for å dele din erfaring med produktene med andre.
På samme måte som når du forteller en venn om en god film eller bok, en flott restaurant eller.
På denne måten kan mennesker som deg og meg tjene penger på fantastiske produkter med mye høyere kvalitet enn det du finner i tradisjonell handel.
Takk til Jeff fra Australia som gjorde meg oppmerksom på artikkelen under.
På samme måte som når du forteller en venn om en god film eller bok, en flott restaurant eller.
På denne måten kan mennesker som deg og meg tjene penger på fantastiske produkter med mye høyere kvalitet enn det du finner i tradisjonell handel.
Takk til Jeff fra Australia som gjorde meg oppmerksom på artikkelen under.
Artikkelen forklarer hvordan et av verdens dyreste produkt rett og slett er "Håp på Boks"
Med NuSkins ageLOC har vi kliniske studier og dokumentasjon på produktet.
Og husk IKKE noe annet produkt gjør noe med kilden til aldring!Det er GAME OVER for våre konkurrenter!
Les eller last ned artikkelen her...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar