Sider

mandag 14. mars 2011

Tusen takk!!

Jeg har bare lyst til å vise frem hva jeg fikk i går!
Fra fantastiske mennesker som er generøse og vil meg vel,- tusen takk.... for meg er dette skatter ;o)

Se dette flotte maleriet jeg fikk av Nicole. Malins datter.
Se... hun har også signert det for meg!

Mimmi på 5 var rask til også å lage en flott tegning, den også selvfølgelig signert! 
Så av mine mentorer Tove og Trond fikk jeg denne reservasjonen!

Tusen takk til Jørn, Malin, Nicole, Mimmi, Tove og Trond som ga meg det jeg trengte i går!
Dette varmer meg så inderlig, og er en bekreftelse på at det er massevis av nydelige mennesker der ute.
Det er mange som har vanskeligheter med andre menneskers suksess og som drives av misunnelse og tidvis VELDIG dårlig energi.

Jeg er heldig og takknemlig som har mennesker med GODE intensjoner og som evner å glede seg MED andre rundt meg!
Det gjør at jeg ser fremover, har satt meg nye mål og ikke minst VET at jeg skal lykkes.

Jeg vet også at TEAMET vårt vil lykkes med oss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar