Sider

torsdag 29. desember 2011

Er det mulig???

I dag er det min fødselsdag.
Fordi vi har hatt mange flotte dager på fjellet og fordi Frithjof hadde bursdag for 2 dager siden, fordi det er 2 dager til nyttårsaften og fordi Filip har bursdag om 5 dager hadde jeg ikke planlagt at denne dagen skulle markeres noe særlig.
Men kunne jeg tatt mer feil?

Jeg har fått HUNDREVIS av facebookhilsninger og sms er, flere hyggelige telefoner fra mennesker som husker på meg.
Og om ikke dette var nok fikk jeg overraskende besøk av Jan og Marcos som tok seg tid midt i en travel besøksrunde til å stikke innom oss ;-)

I tillegg har jeg hatt en kjempehyggelig kveld på bowling med de 4 mennene i mitt liv ;-))

1/2 Jørn ;-)) , Fredrik, Frithjof og Filip

.....og når jeg kom hjem lå det en gave og blomster på trappen fra Merete.
Er det rart jeg er ydmyk?

Nydelige blomster fra Jan og Marcos,- tusen takk ;-)

Fargerike tulipaner fra Merete.... love it!

En nydelig bukett fra kjære Anne ;-)

Sukk..... vakre roser fra min elskede mann      








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar