Sider

torsdag 3. mars 2011

Løgn, mobbing og misunnelse

Innlegget mitt her i dag skrives i frustrasjon og oppgitthet...
Jeg har i kveld vært vitne til hvor urasjonellt mennesker er i stand til å oppføre seg.
Voksne mennesker som lar eget ego gå foran barns ønsker er rett og slett frustrerende og vondt å se på.
Når alt i tillegg viser seg å være basert på et nett av løgner blir jeg helt matt.

Du lurer kanskje på hva alt dette handler om...... og det kunne jeg selvfølgelig gått inn på, men jeg tenker at det ikke vil være til nytte for noen.
Derfor blir dette bare noen linjer for å bearbeide meg selv.

Nå håper jeg på en god natts søvn og at morgendagen igjen vil bringe glede!

1 kommentar:

  1. Som en klok liten danser sa til meg:
    Barn har lov til å være barnslige, men voksne burde vite bedre!

    Glad i deg <3

    SvarSlett