Sider

fredag 4. mars 2011

Tid for gode minner og litt mimring

I dag er jeg fremdeles matt i hele kroppen og det kjennes godt å bare hente frem 
gamle, gode, deilige minner.
Under ser du noen bilder av oss fra tiden barna var små.


Her ser du gutta rene pene og klare for sengen, Fredrik var 9år, Frithjof 2,5 år og Filip 6 mnd.

















 

Og her er et bilde tatt i et øyeblikk jeg ALDRI glemmer. Vi bodde på småbruket vi leide i Goenveien på Kråkerøy. Vi hadde en "garde" til grisene våre og her hadde våre små englebarn virkelig rullet seg i gjørma. De sto på trappen og ventet seg nok en skikkelig skennepreken, men HELDIGVIS var jeg klartenkt nok til å si" STÅ HELT STILLE" Guttene forsto ikke mye da jeg kom stormende med fotoapparatet, men dette er et av mine favorittbilder!




Så avslutter jeg med et "gammeldags" familiebilde. Jørn ser ut som en klippe..... det er han for oss alle også. Kanskje nettopp derfor dette er et annet bilde jeg er så glad i.

Som du ser er bildet tatt i forbindelse med Filips dåp.

Årene raser av gårde, men det er godt å ha gode minner ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar