Sider

søndag 25. desember 2011

1 Juledag i Kvikne kirke

I dag er det 1. Juledag, akkurat så lat og deilig som 1. Juledag skal være.
Anne , Jørn og jeg besteme oss for å få med oss Gudstjenesten i Kvikne kirke i dag.
I sommer kjørte jeg en liten tur innover mot Skåbu og kom til en liten plass som smeltet hjertet mitt fullstendig. Stedet var som du kanskje forstår Kvikne. Når jeg så denne gamle kirken begynte jeg å drømme om å overvære en Gudstjeneste deg, og i dag 1. Juledag ble drømmen virkelighet.


Kvikne kirke i Nord Fron

Kvikne kirke er en fantastisk nydelig liten kirke som er flere hundre år gammel.
Du er hjertlig velkommen til å ta deg en tur inn for en virituell omvisning her
Og ønsker du å lese litt mer om kirken og bygda Kvikne finner du info her.

Senere i dag var det julelunsj og så var vi ute å gikk en liten tur.

Fredrik, Frithjof og Filip har stort sett slappet av inne og kost seg med film, spill, mat og drikke.
I morgen reiser de tilbake til Fredrikstad men Jørn og jeg blir til 28. på formiddagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar