Sider

søndag 25. desember 2011

Så takknemlig......

Dette har vært en fantastisk Julaften.
Jeg har hatt mine nære og kjære rundt meg og drømmen om julen på Dalbu er innfridd.
Det er nok ikke siste gang vi feirer julen her.
Dagen startet med en tur i vintersol på fjellet og så bar det hjem til grøt med mandel.
Frithjof fikk mandelen og stakk av med marsipangrisen ;-)
Julemiddagen hadde Jørn tilberedet på tradisjonell måte og den ble spist til munter diskusjon i skikkelig DALEN stil.
Når hele gjengen er samlet diskuteres alt fra Gud til krydder...

Etterpå var det mange flotte gaver som byttet eier.
Jeg hadde ønsket meg mye og jammen fikk jeg ikke alt sammen ;-)

Her kommer  noen bilder av gavene jeg fikk i dag.

Norrøna anorakk framine 3 sønner

Som alltid.. badekuler fra Filip

Fra min svigermor, en vakker Julegodte bolle fra Villeroy og Boch <3

Fra Jørn og Fredrik, deilige Lexington håndklær




Som du forstår er jeg mer enn fornøyd, i tillegg fikk jeg flere ting du skal få se senere.
I morgen skal vi på Gudstjeneste i Kvikne kirke og derfor sier jeg God Natt og takk for en fantastisk julekveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar