Sider

fredag 23. desember 2011

Flokken samles og roen senker seg.....

Lille julaften.... bare å vente på julen nå.
Men det er ikke bare Julen jeg venter på, 
akkurat nå venter jeg på de to største barna våre Fredrik og Frithjof.
Her er de som mye yngre utgaver enn i dag
De er i dette øyeblikk i bilen på vei til fjells og sammen med dem i bilen er Anne.

Her er et bilde av Anne og pappan min
Anne er "moren" min.
Anne var min kjære pappas kjæreste i hans siste 17 år og da jeg ikke har foreldre og 
Anne ikke har barn har vi "adoptert" hverandre.
Og nå er altså hele flokken på vei til fjells.
Filip som opererte foten sin for ca 10 dager siden har vært her sammen med 
Izzie, Jørn og meg noen dager.
Og i dag var han faktisk så bra i foten at det ble en skitur på oss. Deilig!
Ribben er stekt og hytta er pyntet både ute og inne. 
Så da venter vi altså på Julen... OG på resten av flokken.

Jeg håper "flokken" din er samlet denne julen også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar